پرسشهای متداول

برای ثبت سفارش و خرید چگونه اقدام نمایم ؟

جهت ثبت سفارش نیاز به ثبت نام در سایت دارید. فرآیند ثبت نام میتواند پس از تکمیل سبد خرید یا قبل از آن باشد. در صورتیکه سبد خرید خود را تکمیل نموده اید با کلیک روی سبد خرید و انتخاب گزینه پرداخت نهایی پنجره ای مبنی بر ورود یا ثبت نام نمایش داده خواهد شد. در صورتیکه قبلا ثبت نام نموده اید وارد شوید در غیر اینصورت با واردکردن ایمیل خود در قسمت ایجاد حساب کاربری وارد فرآیند ثبت نام خواهید شد.

آیا امکان مشاهده سفارشهای قبلی وجود دارد ؟

بله - پس از ورود به حساب کاربری خود در بخش تاریخچه و جزییات سفارش قادر به مشاهده کلیه سفارشها و وضعیت آنها خواهید بود.

منظور از امتیاز وفاداری چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

برای خرید برخی از کالاها برای مشتریان امتیاز وفاداری درنظر گرفته شده است. این امتیاز پس از نهایی شدن خرید و پرداخت، در پنل کاربری شما ثبت شده و شما می توانید معادل ریالی آن را در خریدهای بعدی به عنوان تخفیف در نظر بگیرید. میزان امتیازهای وفاداری و ارزش ریالی معادل آن و منبع تولید این امتیاز وفاداری را می توانید در بخش حساب کاربری -> امتیازهای وفاداری شما مشاهده نمایید.

چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

پس از ورود به بخش کاربری با انتخاب گزینه تاریخچه سفارشات فهرست کلیه سفارشهای انجام شده توسط شما نمایش داده خواهد شد. در ستون وضعیت این فهرست، آخرین وضعیت مربوط به سفارش نمایش داده شده است.

مراحل نصب و راه اندازی برای کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند چگونه است؟

برای کالاهایی مانند سیستمهای کنترل تردد، قفلهای کابینتی، سیستمهای حضور و غیاب و ... که نیاز به حضور کارشناس جهت نصب فیزیکی یا نصب نرم افزاری دارند، می توانید پس از تماس با فروشگاه نسبت به تعیین زمان و هزینه جهت حضور کارشناس هماهنگی های لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است خدمات نصب و راه اندازی در شهر تهران و شهرهای دارای نمایندگی قابل انجام می باشد. برای کالاهایی که فقط نیاز به نصب و و راه اندازی نرم افزار دارند، می توانید از خدمات پشتیبانی از راه دور شرکت تامین کننده کالا استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی فنی و گارانتی کالاها چگونه ارائه می شود؟

برای کالاهایی که دارای گارانتی هستند، ارائه خدمات گارانتی بر اساس مفاد مندرج در برگه گارانتی به همراه کالا و توسط شرکت تامین کننده کالا ارائه می شود. ارائه خدمات پشتیبانی فنی مانند خدمات پشتیبانی نرم افزار حضور و غیاب برای کالاهایی که این خدمات برای آنها تعریف شده نیز بر اساس شرایط ذکر شده در بخش تجهیزات جانبی و خدمات عمل خواهد شد.